Inlägg: 2409998
Sv: A proposito de nada
Loomis666: undra om dem sätter på namn på den röda tröjan dem värmde upp med i Lördags mån tro😮💨 den är ju fin asså!
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Nu får man väl inte spela i röda extraställ.
Men vad glad och nostalgisk man blev när man såg den röda.
Kör den röda istället för grå nästa år som 3:e ställ.
Fan va fin den är utan reklam👍
Edit. Du postade medan jag skrev samma tanke som du😉😉
Men vad glad och nostalgisk man blev när man såg den röda.
Kör den röda istället för grå nästa år som 3:e ställ.
Fan va fin den är utan reklam👍
Edit. Du postade medan jag skrev samma tanke som du😉😉
+ 11
Sv: A proposito de nada
Farsang: Kanske på Bertils åtminstone med tanke på skadehistoriken 🙂
(skadade spelare brukar köra i rött på träningarna)
(skadade spelare brukar köra i rött på träningarna)
+ 1