Inlägg: 2410004
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hörde i sanny och Svenssons podd nyss att Manner hade skällt ut Strömgren i båset i slutet av första perioden för att han inte höll en markering som dem hade pratat om.
Sanny tyckte att det var fint/bra ledarskap att han sen pushade Strömgren rejält efter hans mål.
Skönt att höra att han inte är passiv/för snäll i båset under matcher.
Sanny tyckte att det var fint/bra ledarskap att han sen pushade Strömgren rejält efter hans mål.
Skönt att höra att han inte är passiv/för snäll i båset under matcher.
+ 23
Men vad glad och nostalgisk man blev när man såg den röda.
Kör den röda istället för grå nästa år som 3:e ställ.
Fan va fin den är utan reklam👍
Edit. Du postade medan jag skrev samma tanke som du😉😉