Inlägg: 2410012
Sv: A proposito de nada
Farsang: Tycker också det var intressant hur han hyllade Kinnvall och hur han pushade laget i slutskedet. Precis såna karaktärer vi behöver i laget!
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: ja just det! Det var det också! Roligt att höra insider information hur det går till nere i båset!
Allt där är väldigt viktigt 👍🏼
Allt där är väldigt viktigt 👍🏼