Inlägg: 2410008
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Såg ni efter matchen förresten när spelarna lämnade isen, Palve stog vid sargdörren med ett stort leende och klappade om alla när de lämnade isen, underbart att se.
+ 22
Sv: A proposito de nada
Farsang: De pratade om utskällningen i CMore-sändningen och Strömgren fick en fråga om det i pausen. Han var cool med det och kontentan var ungefär att det är bra med "tydligt ledarskap".
+ 16
Sv: A proposito de nada
Farsang: Tycker också det var intressant hur han hyllade Kinnvall och hur han pushade laget i slutskedet. Precis såna karaktärer vi behöver i laget!
+ 7
Sanny tyckte att det var fint/bra ledarskap att han sen pushade Strömgren rejält efter hans mål.
Skönt att höra att han inte är passiv/för snäll i båset under matcher.