Inlägg: 2411544
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Limpan har av någon anledning svårt att behålla fokus under hela matchen. Han bara försvinner bort och då smäller det.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Davey85: fattar inte varför karhunen inte fick fortsätta, han var ju hur tät som helst. Dem har bestämt att Lindbäck ska vara förstemålis oavsett prestation.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Davey85: Törs man hoppas på Karhunen på lördag? Hemmamatch mot jumbon bör vi ha 3 poäng.
+ 2
Varför inte ge Karhunen chansen efter 3 poäng i Karlstad? Och vad är Limpans problem?