Inlägg: 2411565
Sv: A proposito de nada
Davey85: Limpan har av någon anledning svårt att behålla fokus under hela matchen. Han bara försvinner bort och då smäller det.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Ja, för det är ofta konstiga mål han släpper in, måste vara en fokusgrej. Det börjar bli så jävla störande, hade hoppats att det var ringrost, men det fortsätter ju hända.
+ 2