Inlägg: 2415955
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ticko : vi har ju två tredjecentrar som är topp i SHL på den positionen och som egentligen är för bra för en fjärdekedja. Palves plötsliga urusla kvalite har gjort att vi inte har någon andracenter. Vi ha heller inte en ytter som skulle gå in i någon förstakedjan i något annat SHL-lag.
X - Larsson - X
Rödin - X - Timashov
Scott - Ölund/Björninen - Ljungkrantz
Strömgren - Ölund/Björninen - Eklind
Palve, Olesen, Kvist och Birgersson bör bytas ut för att vi ska bli bättre.
X - Larsson - X
Rödin - X - Timashov
Scott - Ölund/Björninen - Ljungkrantz
Strömgren - Ölund/Björninen - Eklind
Palve, Olesen, Kvist och Birgersson bör bytas ut för att vi ska bli bättre.
+ 11