Inlägg: 2415959
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: Vi har faktiskt väldigt duktiga centrar i laget som håller hög klass idag.
Johan Larsson
Greg Scott
Hannes Björninen
Linus Ölund
Ge Larsson 2 pigga lekkamrater med tyngd och ge Scott och Rödin en sniper så kan man ( på pappret ) kanske koka ihop ett riktigt intressant lag.
Hade gärna sett att Eklind får förlängt också, ruggigt fint spel med Ölund i stort sett alla matcher. Gnuggande 4 kedja med dom två i huvudroll hade sett ganska fint ut i mitt tycke.
Ska för övrigt på matchen imorgon i Linköping, sist fick jag sitta och skämmas när jag var urkaxig när vi ledde med 0-2 och 1-3.
Matchen slutade 4-3 OT…
I och med motgång 🖤💛❤️
Johan Larsson
Greg Scott
Hannes Björninen
Linus Ölund
Ge Larsson 2 pigga lekkamrater med tyngd och ge Scott och Rödin en sniper så kan man ( på pappret ) kanske koka ihop ett riktigt intressant lag.
Hade gärna sett att Eklind får förlängt också, ruggigt fint spel med Ölund i stort sett alla matcher. Gnuggande 4 kedja med dom två i huvudroll hade sett ganska fint ut i mitt tycke.
Ska för övrigt på matchen imorgon i Linköping, sist fick jag sitta och skämmas när jag var urkaxig när vi ledde med 0-2 och 1-3.
Matchen slutade 4-3 OT…
I och med motgång 🖤💛❤️
+ 11
Sv: A proposito de nada
Luddf:
Jag tycker inte vi ska förlänga med Dima.
Alldeles för mjuk och ojämn spelare som dessutom sitter på rejäl lön.
Kan scouta bättre spelare.
Resten håller jag med om!
X - Larsson - X
Rödin - X - X
Scott - Björninen - Strömgren
Ljungkrantz - Ölund - Eklind
Såklart hoppas man att Silver tröttnat där borta och vänder hem. Boqvist tror jag inte på. Lindblom?
Resten av forna Brynäsare borta i NHL känns orealistiska. En som är jävligt underskattad och bra är Ludde Rensfeldt.
Han vore bra att få in kan jag tycka. Användbar och en spelare som går rakt på mål. Kanske kan ta Ljungkrantz plats om han väljer att lämna för Nordamerika.
På backsidan vill jag se det såhär:
Kinnvall - Sklenička
Bertilsson - X
Friman - Johannesson
X - Lindstein
Hoppas på Lucas Carlsson och Oskar Asplund.
Sen hoppas jag Jonas Johansson vänder hem på målvaltsidan.
Jag tycker inte vi ska förlänga med Dima.
Alldeles för mjuk och ojämn spelare som dessutom sitter på rejäl lön.
Kan scouta bättre spelare.
Resten håller jag med om!
X - Larsson - X
Rödin - X - X
Scott - Björninen - Strömgren
Ljungkrantz - Ölund - Eklind
Såklart hoppas man att Silver tröttnat där borta och vänder hem. Boqvist tror jag inte på. Lindblom?
Resten av forna Brynäsare borta i NHL känns orealistiska. En som är jävligt underskattad och bra är Ludde Rensfeldt.
Han vore bra att få in kan jag tycka. Användbar och en spelare som går rakt på mål. Kanske kan ta Ljungkrantz plats om han väljer att lämna för Nordamerika.
På backsidan vill jag se det såhär:
Kinnvall - Sklenička
Bertilsson - X
Friman - Johannesson
X - Lindstein
Hoppas på Lucas Carlsson och Oskar Asplund.
Sen hoppas jag Jonas Johansson vänder hem på målvaltsidan.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Luddf: bara att lägga pusslet:
Palve 175-220 000 RENT
Timashov 200-250 000k
Olesen 50-80k
Birgersson 30-50k
Kvist 30-50k
Kom ihåg att veini byts ut också 130-175 000 RENT
Palve 175-220 000 RENT
Timashov 200-250 000k
Olesen 50-80k
Birgersson 30-50k
Kvist 30-50k
Kom ihåg att veini byts ut också 130-175 000 RENT
+ 1
X - Larsson - X
Rödin - X - Timashov
Scott - Ölund/Björninen - Ljungkrantz
Strömgren - Ölund/Björninen - Eklind
Palve, Olesen, Kvist och Birgersson bör bytas ut för att vi ska bli bättre.