Inlägg: 2415965
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10062}: här har vi en uppgradering till nästa säsong om Eklind drar nån annanstans. Men går väl till SAIK..
Har varit BIKs bästa spelare denna säsong!
Har varit BIKs bästa spelare denna säsong!
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10062}: jag tänkte på denna säsong att vi byggt fel. Självklart ska inte Timashov vara kvar nästa sässe.
Sv: A proposito de nada
{10062}: man kan nog vänta sig något sånt här:
Rödin-Larsson-Scott
X-Björninen-X
X-Ölund-Strömgren
Kvist-X-Ljungkrantz
Rödin-Larsson-Scott
X-Björninen-X
X-Ölund-Strömgren
Kvist-X-Ljungkrantz
Jag tycker inte vi ska förlänga med Dima.
Alldeles för mjuk och ojämn spelare som dessutom sitter på rejäl lön.
Kan scouta bättre spelare.
Resten håller jag med om!
X - Larsson - X
Rödin - X - X
Scott - Björninen - Strömgren
Ljungkrantz - Ölund - Eklind
Såklart hoppas man att Silver tröttnat där borta och vänder hem. Boqvist tror jag inte på. Lindblom?
Resten av forna Brynäsare borta i NHL känns orealistiska. En som är jävligt underskattad och bra är Ludde Rensfeldt.
Han vore bra att få in kan jag tycka. Användbar och en spelare som går rakt på mål. Kanske kan ta Ljungkrantz plats om han väljer att lämna för Nordamerika.
På backsidan vill jag se det såhär:
Kinnvall - Sklenička
Bertilsson - X
Friman - Johannesson
X - Lindstein
Hoppas på Lucas Carlsson och Oskar Asplund.
Sen hoppas jag Jonas Johansson vänder hem på målvaltsidan.