Inlägg: 2416094
Sv: A proposito de nada
Nisse på Mon or: Blomman hade nog gärna spelat i Brynäs. Han älskar Brynäs. De som lät honom gå är inte kvar. Sen behöver han ju inte vara aktuell för det.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Vi borde ta in Blomqvist igen, likaså Danielsson, Patrik Berglund, Emil Molin & Kristofer Berglund . Då blir det bra bredd och spets (igen)! 🥶
+ 4