Inlägg: 2416095
Sv: A proposito de nada
Davey85: Vi borde ta in Blomqvist igen, likaså Danielsson, Patrik Berglund, Emil Molin & Kristofer Berglund . Då blir det bra bredd och spets (igen)! 🥶
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10065}: Patrik Berglund saknar man ju…:)
Vilken gamäng, tar i när det passar
Vilken gamäng, tar i när det passar
+ 3
Sv: A proposito de nada
{10065}: Att stärka vår fjärdekedja med Blomman vore bra. Och då talar jag krislösning. Optimalt sett ska man inte behöva värva till en fjärdekedja under säsong. Vi behöver dock det. Då är Blomman ett bra alternativ, men han är som sagt inte ens på marknaden så.