Inlägg: 2417126
Sv: A proposito de nada
Bertilsson spelar skadad va? Så fruktansvärt seg. Knapp styrfart på honom ju.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det här är genant att se på. De åker varv runt Brynäs. När vi väl har pucken skickar de den rakt på bladet på LHC.
Hur är det ens möjligt på det här nivån.
Och där kom utvisningen.
Hur är det ens möjligt på det här nivån.
Och där kom utvisningen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Märkligt ändå att Timrå verkar höra ALLT rätt- till skillnad från oss.