Inlägg: 2417170
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Björninen som försöker sig på något som han inte riktigt har tekniken för tyvärr......
Men helt horribelt vilket uselt PP Brynäs levererar. Det går så lååååååååååååååååååååååååångsamt och lättläst!
Björninen som försöker sig på något som han inte riktigt har tekniken för tyvärr......
Men helt horribelt vilket uselt PP Brynäs levererar. Det går så lååååååååååååååååååååååååångsamt och lättläst!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: jag har inte sett ett så dåligt Brynäs sen 80 talet..Det är ...sorgligt..Det gör ont att va Brynäsare just nu..
+ 3
Bara det här laget lyckas slänga in en puck till 3 motspelare, vara 3 mot 1 i hemjobbet och ändå släppa in ett jävla mål.