Inlägg: 2417257
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tgl: Jag minns att jag tjatade om Kvist, Birger och Olesen innan säsongen, tyckte att dessa är bra spelare men inte för SHL utan HA standard. Fick så många kommentarer där folk tyckte precis tvärtom. Det är sjukt, är folk blinda? Naiva?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tgl: Om vi har tur blir någon av Manners tidigare adepter tillgänglig på marknaden. Det är ju antingen det eller fd lagkamrater till Alcén som gäller, och då föredrar jag Manner-spåret.