Inlägg: 2417316
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inte konstigt att vi blir tillbakatryckta, vi har TRE forwards på isen ikväll som kan hålla i pucken. Tyvärr är två av dom iskalla och spelar dessutom med alldeles för små marginaler. Gissa vilka? Scott är den tredje, men även han är osynlig.
+ 1
Sv: A proposito de nada
dabif: Det är för tunt helt enkelt 3 junisar i fjärde och 2 i andra det funkar inte. Kvist gör ett mål och folk skriker efter nytt kontrakt när killen hör hemma i linden.