Inlägg: 2418968
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HELA LAGET från tränarbänken till Lindbäck i mål är i totalt sönderfall. Jag är så urbota trött på den här föreningen som levt på konstgjord andning i många år nu. Men nu är syrgasen helt slut… Så illa som man uppträtt idag spelmässigt talar bara för en sak. Lindbäck i målet får symbolisera detta ras. En på förhand toppmålvakt som inte är topp 20 av SHLs målvakter. Han gör för närvarande 2-3 grodor per match som renderar i mål. Sen är det inte hans fel enbart. Men han symboliserar helvetet på ett bra sätt…
Vi har SHLs sämsta lag just nu. Sämre än Malmö definitivt.
Vi har SHLs sämsta lag just nu. Sämre än Malmö definitivt.
+ 13
Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: sjukt less på manner. Hur kan man vara på denna nivå och helt oförmögen att coacha.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: det kommer bli kval för dem här vattenskallarna . Finns inget annat som tyder på annorlunda .
+ 5
Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: De må ha varit ett dåligt ingripande av Lindväck, men kolla försvaret 😂
+ 2