Inlägg: 2418972
Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: De må ha varit ett dåligt ingripande av Lindväck, men kolla försvaret 😂
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Räven: Palve försöker ju inte ens spela försvarsspel vid 2-4-målet. Kinnvall tittade långt efter Palve efter målet. Palve påminner lite om Kenta Nilsson utan puck men Mr Magic gjorde ju desto mer framåt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Räven: Kinnvall & Palve bildade parad på sista målet, förlåt senaste …, typ varsågod och kliv in…
+ 1