Inlägg: 2418987
Sv: A proposito de nada
Räven: Palve försöker ju inte ens spela försvarsspel vid 2-4-målet. Kinnvall tittade långt efter Palve efter målet. Palve påminner lite om Kenta Nilsson utan puck men Mr Magic gjorde ju desto mer framåt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bara inse att det bli kval.
Bänka Dima & Palve, spela 4é linan istället.
Manner måste VISA att laget går före LAGET alla kvällar.
Nu kommer nästa i tom kasse. Ska vi tro att det är deras målis som stänker in en?
Bänka Dima & Palve, spela 4é linan istället.
Manner måste VISA att laget går före LAGET alla kvällar.
Nu kommer nästa i tom kasse. Ska vi tro att det är deras målis som stänker in en?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Karhunen in nästa match. Rulla på 3 femmor med spelarna som faktiskt vill vinna.
Palve timashov på läktaren
Palve timashov på läktaren
+ 4
Sv: A proposito de nada
Hade man inte förlängt kontraktet med Manner redan ? Tror man gjort bort sig som vanligt vad gäller tränare.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Alla Frölundas mål idag hade ett lag med lite disciplin inte släppt in. Alla grundlades på slarvigt eget spel.
+ 1