Inlägg: 2419619
Sv: A proposito de nada
{8399}: Håller med dig. Det är väl snarare klokt att hålla huvudet rätt kallt vid förluster? Det betyder inte att man inte bryr sig. Snarare oklokt och väldigt destruktivt att lägga hela sitt välmående i om Brynäs vinner eller förlorar. Klart man blir deprimerad då om dom förlorar.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: hela sitt välmående är inte sunt. Men idrott berör och mycket känslor inblandade, då tror jag många blir provocerande att läsa att "äh, hoppas vi vinner nästa match" inlägg. Framförallt när besviken inte får råda i ett läge där klubbens ledning tom säger att vi inte ska vara.
Vad gör vi ens här i forumet om vi bara ska rycka på axlarna och säga "vi vinner nästa".
Vad gör vi ens här i forumet om vi bara ska rycka på axlarna och säga "vi vinner nästa".
+ 4
Sv: A proposito de nada
JawKee: Har tyvärr överdrivit om Manner tidigare! Skrev mellanmjölk, skulle varit Minimjölk! Och Alcen………