Inlägg: 2419622
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Ja, absolut så gör det det. Men då råder jag alla att tillåta sig känna precis som dom känner, och låta alla andra känna som de gör. Men jag ser ofta att andra ifrågasätter hur andra hanterar förluster. Man är inte mindre brynäsfan för att man är optimistisk, och inte heller för att man är pessimistisk.
Och det är en sak att bli provocerad, det kan man bli, men det är ens eget ansvar hur man beter sig utifrån det. Oftast ligger det hos en själv.
Och det är en sak att bli provocerad, det kan man bli, men det är ens eget ansvar hur man beter sig utifrån det. Oftast ligger det hos en själv.
+ 2
Vad gör vi ens här i forumet om vi bara ska rycka på axlarna och säga "vi vinner nästa".