Inlägg: 2419644
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sätra: Som du också kan se så har de flesta lagen mellan oss och 6:e plats färre spelade matcher vilket gör tabellen och avståndet missvisande. det är enklare att falla ner 6p än klättra.
Och det räcker ju inte med att ta 6p mer än Örebro, vi måste ta 6p mer än alla andra där emellan.
Och det räcker ju inte med att ta 6p mer än Örebro, vi måste ta 6p mer än alla andra där emellan.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sätra: Vi behöver bli av med Palve, sen måste vi få nya spelare så Kvist och Birgersson hamnar utanför som backup spelare.
Palve är hemsk och hans försvarspel är ruskigt dåligt. Han är sjukt långsam oxå i hemjobb. Kvist och Birgersson platsar absolut inte i SHL
De 3 spelarna måste bytas mot spelare som producerar poäng. Sen kan vi bygga 4 stabila linor i Brynäs!
Palve är hemsk och hans försvarspel är ruskigt dåligt. Han är sjukt långsam oxå i hemjobb. Kvist och Birgersson platsar absolut inte i SHL
De 3 spelarna måste bytas mot spelare som producerar poäng. Sen kan vi bygga 4 stabila linor i Brynäs!
+ 3

Upp till Örebro på sjätte plats är det enbart 6 poäng. Hur länge det stannar så vet jag inte, men något måste hända denna vecka, förvärv, att man skickar någon, byte av kedjor vafan som helst, alla andra lag kommer börja vinna matcher så småningom