Inlägg: 2419647
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif: "Som du också kan se så har de flesta lagen mellan oss och 6:e plats färre spelade matcher vilket gör tabellen och avståndet missvisande. det är enklare att falla ner 6p än klättra.
Och det räcker ju inte med att ta 6p mer än Örebro, vi måste ta 6p mer än alla andra där emellan."
Nja, vi behöver ju ändå inte ta 6 poäng mer än lagen som är en eller två poäng före oss.
Och det räcker ju inte med att ta 6p mer än Örebro, vi måste ta 6p mer än alla andra där emellan."
Nja, vi behöver ju ändå inte ta 6 poäng mer än lagen som är en eller två poäng före oss.
Och det räcker ju inte med att ta 6p mer än Örebro, vi måste ta 6p mer än alla andra där emellan.