Inlägg: 2428335
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: behöver ju inte ha tagit den bilden på GPSen samtidigt som dem lade ut händelsen på Instagram
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: kolla vart de är på GPSen ha ha. Ca 1.5 timma kvar när den bilden screenades.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Farsang: Redigerade mitt inlägg för att göra det lite tydligare. Menar att de borde åkt redan imorse om det var aktuellt och Manner sa på förmiddagen att de inte skulle åka ner så det är nog Roy vi får hoppas på.
+ 2