Inlägg: 2431637
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: ja jag håller med, andra linan kan få problem, ffa bakåt i defensiven
Offensivt kommer Dima att snurra piruetter vid blå och sen dribbla ner efter sargen, palve kommer att gå själv och undvika att passa, sen Roy som knappast är den heller som går in och tar kampen framför mål och täcker./styr skott. Linan kompletterar absolut inte varandra över hela banan.
Hoppas de får nödvändig hjälp av backparen
Offensivt kommer Dima att snurra piruetter vid blå och sen dribbla ner efter sargen, palve kommer att gå själv och undvika att passa, sen Roy som knappast är den heller som går in och tar kampen framför mål och täcker./styr skott. Linan kompletterar absolut inte varandra över hela banan.
Hoppas de får nödvändig hjälp av backparen
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: ”Andrakedjan är katastrofal..”
Känns som det kan bli vad som helst mellan himmel och helvete. Dom skulle kunna vara +6 likväl som -6.
Men man kan väl sammanfatta det med att man inte gör det lätt för Roy att göra avtryck när han får spela med 2 egon som alltid släpper pucken för sent eller blir av med den..
Känns som det kan bli vad som helst mellan himmel och helvete. Dom skulle kunna vara +6 likväl som -6.
Men man kan väl sammanfatta det med att man inte gör det lätt för Roy att göra avtryck när han får spela med 2 egon som alltid släpper pucken för sent eller blir av med den..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Vad har Palve för hållhake på Mikko?
Håller med Jugge bänka Palve sätt in Kvist kan inte bli sämre, Palve är katastrof så här långt.
Håller med Jugge bänka Palve sätt in Kvist kan inte bli sämre, Palve är katastrof så här långt.
+ 7