Inlägg: 2431651
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: "Känns som det kan bli vad som helst mellan himmel och helvete. Dom skulle kunna vara +6 likväl som -6."
+6, HALLÅ!
Vi snackar om Brynäs här! Att Brynäs ens skulle göra 6 mål på Luleå är är helt uteslutet. -6 däremot, inte troligt men inte orimligt.
+6, HALLÅ!
Vi snackar om Brynäs här! Att Brynäs ens skulle göra 6 mål på Luleå är är helt uteslutet. -6 däremot, inte troligt men inte orimligt.
Sv: A proposito de nada
Jugge: Man får ju hoppas att trion sett bra ut på träning eller nåt. Annars är det en obegriplig kedja.
+ 6
Känns som det kan bli vad som helst mellan himmel och helvete. Dom skulle kunna vara +6 likväl som -6.
Men man kan väl sammanfatta det med att man inte gör det lätt för Roy att göra avtryck när han får spela med 2 egon som alltid släpper pucken för sent eller blir av med den..