Inlägg: 2433578
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: ”Sklenicka har ju tidigare sagt att dom går för topp6.”
Om du lyssnar på intervjun med alcen på bifs hemsida senast så säger man att det är minst 9:a som är målet för 22/23.
Sen såklart att killarna mentalt bör hoppas på högre (ha en vision) men det går inte ha olika mål beroende vem man frågar.
Då är man ju tillbaka till ruta 1 där vi var i Campeses ledarskap och som tillslut satte oss i skiten rejält.. .. och det extremt djup ner i skiten!
Om du lyssnar på intervjun med alcen på bifs hemsida senast så säger man att det är minst 9:a som är målet för 22/23.
Sen såklart att killarna mentalt bör hoppas på högre (ha en vision) men det går inte ha olika mål beroende vem man frågar.
Då är man ju tillbaka till ruta 1 där vi var i Campeses ledarskap och som tillslut satte oss i skiten rejält.. .. och det extremt djup ner i skiten!
+ 1
Att laget kan spela bra har dom visat, senast i onsdags. Men det är alldeles för sällan och när vi är dåliga är vi sämst i ligan. Finns inget lag som kan falla igenom så totalt som Brynäs.