Inlägg: 2433689
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Menar du att man kan ha olika seriösa svar på ett satt mål?
Hur används då ett satt mål enligt dig?
Satte du likhetstecken mellan satt mål och kapacitet?
Hur används då ett satt mål enligt dig?
Satte du likhetstecken mellan satt mål och kapacitet?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge:
"Det beror väl helt på hur resp svar ska tolkas.
Om Alcen har som mål att bli minst 9:a så betyder väl inte det att Sklenicka därmed går emot det målet när han tycker att minst 9:a känns rimligt men samtidigt säger att laget ändå har kapacitet för topp6."
Det är den typen av pseudoresonemang som gör att vi är ett bottenlag.
"Det beror väl helt på hur resp svar ska tolkas.
Om Alcen har som mål att bli minst 9:a så betyder väl inte det att Sklenicka därmed går emot det målet när han tycker att minst 9:a känns rimligt men samtidigt säger att laget ändå har kapacitet för topp6."
Det är den typen av pseudoresonemang som gör att vi är ett bottenlag.
+ 5
Det beror väl helt på hur resp svar ska tolkas.
Om Alcen har som mål att bli minst 9:a så betyder väl inte det att Sklenicka därmed går emot det målet när han tycker att minst 9:a känns rimligt men samtidigt säger att laget ändå har kapacitet för topp6.