Inlägg: 2434056
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiask: Precis, de arbetar inte som ett lag för fem öre. Flertalet spelare firar födelsedag på raka ben.
+ 3
Sv: A proposito de nada
mattiask: Yes. Dags att vaska om kedjor och åtminstone försöka nåt. Matcha de få bra så mycket det går.
+ 2
Sv: A proposito de nada
mattiask: Är det inte en konstig kedja som Manner har satt ihop med Palve, Timashov och Roy? 3 endimensionella offensiva spelare i samma kedja.
+ 2
Vi måste börjar spela som en enhet i varje kedja. Nu är det alldeles för mycket en och en!
Gott med en 3-1a iaf! Jobbar vi därifrån!