Inlägg: 2434061
Sv: A proposito de nada
mattiask: Är det inte en konstig kedja som Manner har satt ihop med Palve, Timashov och Roy? 3 endimensionella offensiva spelare i samma kedja.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Det är en riktigt galen komponerad kedja. Dessutom sämsta möjliga miljö för en färsk Roy att skolas in i.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Jo, känns lite taskigt emot Roy. Visserligen gjorde väl både Timashov och Palve mål i förra matchen, men Timashov känns som en typiskt medgångsspelare. Finlirare som vill soloåka. Han håller verkligen inte en hög klass längre.
+ 2