Inlägg: 2434077
Sv: A proposito de nada
Peja: Jo, känns lite taskigt emot Roy. Visserligen gjorde väl både Timashov och Palve mål i förra matchen, men Timashov känns som en typiskt medgångsspelare. Finlirare som vill soloåka. Han håller verkligen inte en hög klass längre.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Palves defensiva jobb är ju också snudd på obefintligt. Han åker lite halvhjärtat till egen zon och alibiförsvarsspelar. Jag skulle vilja se vad Roy kan åstadkomma i fart och kanske i powerplay. Det är svårt att bedöma hans skills när han måste ta så här stort defensivt ansvar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Får hoppas att Växjö och Fbk vaknar nu.. då är vi alla fall plus minus noll denna omgång.