Inlägg: 2434982
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
dabif: Det är väl bara vi som släppt 8 mål i år? 2ggr dessutom.. Blir så jävla trött!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Danne66: Men 107 insläppta är under all kritik. Antingen har vi dåligt försvar, dåliga målvakter eller en oengagerad målvaktstränare och en huvudtränare som inte hänger med.. Avgör själva
+ 11
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Danne66: såg inte matchen, var på bio, Avatar (absolut inget att se…😬? ”Tog en för laget”…
Jaha, 0-3 underläge igen, vad hände lixom.
Har inte scrollat här, var vi utspelade eller inte?
Nån, några som var bra?
Jaha, 0-3 underläge igen, vad hände lixom.
Har inte scrollat här, var vi utspelade eller inte?
Nån, några som var bra?