Inlägg: 2434990
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Danne66: Men 107 insläppta är under all kritik. Antingen har vi dåligt försvar, dåliga målvakter eller en oengagerad målvaktstränare och en huvudtränare som inte hänger med.. Avgör själva
+ 11
Svarskommentarer
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
lapad: Att skylla våran placering på Manner är under all kritik. Pinsamt hur lågt nivån på hs har sjunkit..
+ 2
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
lapad: Ja det går ju inte att släppa in fyra, fem mål per match, det håller ju inte.
+ 1
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
lapad: Med SHL’s bästa målvaktspar, men sämsta försvarsspel eller hur det nu blir! Under all kritik dock!