Inlägg: 2435038
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
lapad: Att skylla våran placering på Manner är under all kritik. Pinsamt hur lågt nivån på hs har sjunkit..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Blipp62: o vem tycker du vi ska skylla på? Alcen?
Vem är det som är ansvarig för att sätta spelet? Sköta träningarna? Gå igenom gameplan? Coacha laget?
Vem är det som är ansvarig för att sätta spelet? Sköta träningarna? Gå igenom gameplan? Coacha laget?
+ 1
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Blipp62: Ok, vilket ansvar har Manner då? Naturligtvis inte bara hans fel, men nog är det en del han kan jag tycka! Manner = mellanmjölk, dock charmig! Ger charm SHL poäng = tydligen inte!
+ 3