Inlägg: 2436035
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ersa: skillnaden är ju kniven mot strupen som man sätter på Håkansson. Gör du inte en bra match är du rökt. Den pressen har man inte direkt satt på Lindbäck. Han ska få hela säsongen på sig att spela in sig på stor rink. Som att det är det som är problemet.
Håkansson är värd en till chans även att jag fattar att det kan vara dags för Limpan att visa sin nya aggressiva spelstil. (Fasar)
Håkansson är värd en till chans även att jag fattar att det kan vara dags för Limpan att visa sin nya aggressiva spelstil. (Fasar)
Jag förstår att han ville prova Håkansson och håller med han att det vore dumt annars.
Många säger att man förstört hans självförtroende, det tro inte jag.
Om jag var Håkansson hade ja tyckte att det var orättvist att inte få stå om man gör det bättre än shl målvakterna. Att fortsätta i HA med vetskap att jag var ju bättre varför fick jag inte spela? Typiskt shl klubb att inte våga.
Nu fick han spela och fick se vad som krävs att han inte är redo så nu är jag övertygad att han kommer träna ännu hårdare för att nå sina mål.
Om håkasson hade gjort det bra hade hans beslut inte ifrågasatts på utan hyllats.