Inlägg: 2436041
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bulten: Jo så är det ju i sportensvärld man har ju skrivit kontrakt med Lindbäck där stora summor pengar är inblandat klart och vet att han har kapacitet klart man vill få igång han.
Rödin presterar ju sämre än ljungkarntz målmässigt han fär ändå spela mer.
Rödin presterar ju sämre än ljungkarntz målmässigt han fär ändå spela mer.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Bulten: fast kniven mot strupen? Han tillhör ju inte ens laget på sikt utan var inlånad.
Jag är glad att jag fick se honom - och på ett sätt var det skönt att han inte höll måttet så det inte blev diskussion om hans fortsättning eller ej i BIF. Men den diskussionen är ju oväsentlig för BIFs planering.
För laget och ffa Tomi på sikt var det viktigt att just han fick istiden nu när limpan är tillbaka.
För lagets skull över hela säsongen var det dåligt val att sätta Håkansson från start, för en ev 3poångare och för Håkansson var det bra - men varför skulle vi göra något för Håkansson som inte tillhör klubben och varför frångick Manner att vara långsiktig i sina beslut?
Som sagt tur Tomi fick komma in. Vi behöver två målisar med istid.
Jag är glad att jag fick se honom - och på ett sätt var det skönt att han inte höll måttet så det inte blev diskussion om hans fortsättning eller ej i BIF. Men den diskussionen är ju oväsentlig för BIFs planering.
För laget och ffa Tomi på sikt var det viktigt att just han fick istiden nu när limpan är tillbaka.
För lagets skull över hela säsongen var det dåligt val att sätta Håkansson från start, för en ev 3poångare och för Håkansson var det bra - men varför skulle vi göra något för Håkansson som inte tillhör klubben och varför frångick Manner att vara långsiktig i sina beslut?
Som sagt tur Tomi fick komma in. Vi behöver två målisar med istid.
Håkansson är värd en till chans även att jag fattar att det kan vara dags för Limpan att visa sin nya aggressiva spelstil. (Fasar)