Inlägg: 2436436
Sv: A proposito de nada
Jaha ni…. Ställ vem mi vill i mål. Som vi spelar är det av mindre betydelse. Brynäs har så fruktansvärt underligt spelsystem och linjer.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Johannesson pratar om dålig energi. Varför i helvete är det alltid dålig energi i det här jävla laget? VEM eller VILKA är det som drar ner energin? Helt jävla sanslöst. Fan i helvete vad besviken jag är på det här!
+ 3