Inlägg: 2436410
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jaha ni…. Ställ vem mi vill i mål. Som vi spelar är det av mindre betydelse. Brynäs har så fruktansvärt underligt spelsystem och linjer.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Falken: Jooo något är ju ruttet nu har till och med Sklenicka börjat slarva i försvarsspelet.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Så fruktansvärt jävla besviken på den här perioden. Det är för helvete Lhc vi möter, kan NÅN jävel steppa upp lite och visa nåt? Varför får vi ett trubbigt jävla Lhc att se skitbra ut... Jag blir så jävla besviken på dom.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Falken: LHC sätter sina målchanser. Vi gör det inte. Lägg därtill ett förvirrat försvar.
Ingen bra medicin för att vinna matcher.
Ingen bra medicin för att vinna matcher.
+ 1
Problemet är mycket större än bara målvakterna, även om de inte varit en höjdare med. Manners döda blick säger allt.