Inlägg: 2436459
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Saknar Eklind i BP, sen oorganiserat försvarsspel ser allmänt snurrigt ut, man tappar spelare osv.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Vi har varit bra i BP efter Eklinds avstängning. Det var vi innan också.
Vi har bara haft ett PK i dagens match och det gjorde vi bra! Vad ser du för match??
-----
Hv och Malmö har bytt kapten. Dags för Manner att visa stake och byta ut Rödin nu!
Vi har bara haft ett PK i dagens match och det gjorde vi bra! Vad ser du för match??
-----
Hv och Malmö har bytt kapten. Dags för Manner att visa stake och byta ut Rödin nu!