Inlägg: 2436422
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Lika förvirrat och uselt som vanligt i förstaperioden. Ingen i laget verkar ha lärt sig något. LHC kommer inte släppa till något ikväll.
Nästan så man förundras hur vi kan rada upp skitinsatser men laget verkar inte ha någon botten.
Nästan så man förundras hur vi kan rada upp skitinsatser men laget verkar inte ha någon botten.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Saknar Eklind i BP, sen oorganiserat försvarsspel ser allmänt snurrigt ut, man tappar spelare osv.
Ingen bra medicin för att vinna matcher.