Inlägg: 2437959
Sv: A proposito de nada
Davey85: Vi förstörde ju Färjestads fest när vi var där. Bara vi hoppas vi kan göra samma sak nu.
+ 12
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Var en härlig match när man var på plats i Karlstad, skulle varit i Rosenlundshallen ikväll med men febern ville annat. Men festförstörare vore ju ett bra rykte att få ,kom igen nu Brynäs
+ 1