Inlägg: 2437967
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Var en härlig match när man var på plats i Karlstad, skulle varit i Rosenlundshallen ikväll med men febern ville annat. Men festförstörare vore ju ett bra rykte att få ,kom igen nu Brynäs
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Var det ikväll ni klev ut till nya introt?
youtu.be/vV0pcIRgcOk
Oavsett, lycka till!
In Nubben we trust.
youtu.be/vV0pcIRgcOk
Oavsett, lycka till!
In Nubben we trust.
+ 2