Inlägg: 2438178
Sv: A proposito de nada
Davey85: Ja, en spelare får godkänt efter första. Det är bedrövligt defensivt och bedrövligt offensivt. Få igång det här skräpet nu Manner!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Målmässigt en ok period. Speciellt senaste matcherna. Kan man nu komma ut i 2a som man gjort när man har legat under senaste matcher.
Sv: A proposito de nada
munkas: hade vi mött ett bättre lag hade det varit underläge med 2-3 puckar som övriga matcher.
Kan det vara så svårt att tända till från början?
Kan det vara så svårt att tända till från början?
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Älska situationen istället, munkas. Utspelade och ledning. Man blir lycklig!
+ 3