Inlägg: 2438188
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Framför allt ett så jävla dåligt boxplay, liten box passiva Lindbäck räddade oss där, mycket sämre än förra säsongen, det nya är att Kasken håller i specialteams, där behövs en förändring, trots detta leder vi efter en skit period vilket är Lindbäcks förtjänst, Mikko behöver vakna och se över boxplay.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Ja, det är tydligen svårt att tända till i första, så var glad att vi leder med 1-0 istället mot ett sämre lag istället för att ha 3 mål i baken som vi brukar ha efter en period.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Men nu möter vi ju inte ett bättre lag och då står det 1-0 till oss. Underbart. Njut, Mylingen...
+ 2
Kan det vara så svårt att tända till från början?