Inlägg: 2439950
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Lön på $750,000 över 22/23-säsongen enligt capfriendly.
Skulle bli en dyr värvning, men kanske ännu dyrare att åka ur SHL?
Skulle bli en dyr värvning, men kanske ännu dyrare att åka ur SHL?
+ 1
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: finns inte en chans att en sådan spelare väljer att spela för Brynäs som i nuläget ligger i ingenmansland & dessutom ligger i stor risk för kval. Icke. OM mot förmodan, Alcén lyckas med det, ska jag rita en fin teckning och skicka till honom (bildbevis kommer).
+ 3
Men skulle han ens platsa på en lönekarta för shl om han skulle bli aktuell?