Inlägg: 2443572
Sv: A proposito de nada
Till er som grinade att vi inte högg på Mario Kempe och betalade överpris för en person som uppenbarligen är på nedgång i sin karriär. 3 ass på 9 matcher, spelat såväl center som ytter. Klapp på axeln Alcen??
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Glöm inte att Kempes första matcher i Luleå också är en comeback efter en långtidsskada. Han borde ha en startsträcka, särskilt i den åldern. Det var nog ingen som trodde att han skulle komma in och storspela direkt.