Inlägg: 2446572
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Lindbäck hyllade Honken efter matchen, var mkt nöjd med samarbetet.
Konstigt.
Experterna härinne har ju totalsågat upplägget.
Jag fattar ingenting... :-)
Konstigt.
Experterna härinne har ju totalsågat upplägget.
Jag fattar ingenting... :-)
+ 12
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ja, Lena verkar ju har rätt bra koll på hockey om hon tippar oss i kvalserien varje säsong. Eller?
+ 2
Hoppas innerligt att det där var ironi.
Mest för din egna skull. Otroligt inskränkt annars.