Inlägg: 2446574
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ja, Lena verkar ju har rätt bra koll på hockey om hon tippar oss i kvalserien varje säsong. Eller?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas:Hade du regnrocken på dig i kväll eller lärde du dig läxan i mot Lif och vätskeförlusten av att sitta med regnkläder inomhus, troligtvis inte då du fortfarande svamlar om kval, låter värre än någonsin✌️😂😁💪🏻