Inlägg: 2455603
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Håller helt med. Men han trots allt misslyckats med att sätta ett grundspel nu på 1.5 säsong. Vad är det som säger att det skulle börja nu?
Min dröm hade ju självklart varit att ha en modern tränare likt tex Hallam, Rönnberg, Jönsson, Abbott, Berglund, Ohlsson etc.
Dessa tränare (även om de ibland går tungt) har tydligt satt ett grundspel i sina resp lag och det är väl egentligen bara Luleå som gått tungt i en period under denna säsong.
Vi har iaf i mina ögon en likvärdig trupp som tex Luleå. Men vi har inte överhuvudtaget ett grundspel att falla tillbaka till som fungerar som de andra lagen har.
Min dröm hade ju självklart varit att ha en modern tränare likt tex Hallam, Rönnberg, Jönsson, Abbott, Berglund, Ohlsson etc.
Dessa tränare (även om de ibland går tungt) har tydligt satt ett grundspel i sina resp lag och det är väl egentligen bara Luleå som gått tungt i en period under denna säsong.
Vi har iaf i mina ögon en likvärdig trupp som tex Luleå. Men vi har inte överhuvudtaget ett grundspel att falla tillbaka till som fungerar som de andra lagen har.
+ 2
Sv: A proposito de nada
munkas: Någon mer som känner sig lite halvt spyfärdig inför em match?
Brynäs ska möta Malmö som i stort sett är klara för kval, o våran specialitet är att ge bort matcher.
Brynäs ska möta Malmö som i stort sett är klara för kval, o våran specialitet är att ge bort matcher.
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Vi kanske kan ha ett stående tfn samtal till Nisse o Bom bom..Att vi ringer er i mars ..så kommer ni o kör..,)
Känner ens Alcen 23 aktiva f.d lagkamrater?