Inlägg: 2455607
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72: sådana här matcher brukar vi vika ner oss.
Tänker på hv senast.
Det känns som att så mkt ska till för att vi ska vinna.
Göra mål, undvika misstag o Lindbäck ska vara tät.
Att dem tre ska slå in är lika sannolikt som att vinna på lotto
Tänker på hv senast.
Det känns som att så mkt ska till för att vi ska vinna.
Göra mål, undvika misstag o Lindbäck ska vara tät.
Att dem tre ska slå in är lika sannolikt som att vinna på lotto
+ 1
Sv: A proposito de nada
Honken72: Jag kommer titta på matchen i vanlig ordning men tyvärr finns det ingenting som talar för vinst idag, detta är en solklar förlust på förhand....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Honken72: Jag är laddad som sjutton, nu är det dags för en trepoängare! Får vi se Karhunen i kassen idag tro?
+ 3
Brynäs ska möta Malmö som i stort sett är klara för kval, o våran specialitet är att ge bort matcher.