Inlägg: 2456810
Sv: A proposito de nada
Wilhelmsson: Jamen vi håller ju på Brynäs, vi gillar heller inte när Luleå gör mål men när vi gör mål så jublar vi.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Då gäller det även filmningar som ämnet handlar om? Vi (läs Brynäs) jublar när vi (läs Brynäs) filmar ... men gillar det inte när Luleå filmar?
Jag hoppas verkligen detta är din egna personliga åsikt för du försöker smeta på detta på alla Brynässupportrar när du använder ordet "vi" istället för "jag".
Jag hoppas verkligen detta är din egna personliga åsikt för du försöker smeta på detta på alla Brynässupportrar när du använder ordet "vi" istället för "jag".
+ 7